2008年6月18日 星期三

閒事


1. 這幾天在寫關於八十年代的文章,編輯大哥吹雞,點都要寫,一寫就成一個系列,已經完成兩篇,我都唔知點解,我好想知要寫到最好應該要有幾好。

2. 看了Charlie Wilson's War,好平實,睇主角演出,總覺得好睇之中又差少少,唔知點講。不過都係好戲,其實我體恤製作人辛苦,一係唔睇,一係唔講,講就只會講好的,厚道同積口德都係重要嘅事呀!

3. 上網有問題,一時上到一時上唔到,唔知想點。

4. 開始用廣東話寫ctm 的手作仔,你當我偷懶又好,當我玩又好,幾時有人當過我的文章係認真呢?

5. 買了松本清張的《點與線》,N年前在租書店讀過,印象深刻。其實日本推理小說真係好睇,好睇過外國呀,節奏又快。

6. 學生送我的杭州白菊茶包,又香又好飲。

7.八十年代初我的偶像一度是譚詠麟,如果有機會再揀,我會知道點揀,不過細個時,鬼知以後會點咩。

8. 某日早上cinemax做Breakfast at Tiffany's,經典啊,其實我未睇過,睇咗少少幾好睇,可惜要返工。晨早唔睇新聞開去睇cinemax,真係衰。

9.我以前覺得Moon River 好聽,現在都覺。


6 則留言:

  1. 80年代?!哈哈哈哈...寫我呢D出生係198*年0既人咪Okay囉.....未來世界一定會係我地手上得到重生.....囧......死未......

    回覆刪除
  2. nic:
    咁人類未來就靠你喇,加油呀.

    回覆刪除
  3. 喜歡那個茶, 真好^^

    這里的網絡也時好時坏, 無奈呀~~

    還有我畢業了~~有點舍不得學校呢

    回覆刪除
  4. 晴:
    畢業係必經階段啊,之後要唔捨得的事會更多呢!

    回覆刪除
  5. "點與線"布局簡單之中見巧思, 從生活出發, 是高手之作.

    九十年代初香港出版過連城三紀彥三本推理小說, 其中一部為"柏林黃昏". 譯成中文之後文筆竟然仍保持流麗. 可惜之後都沒有再出版他的推理小說.

    回覆刪除
  6. d:
    連城三紀彥尚有一本血線之罪都是佳作,你知道連城這位作家,肯定是很資深的小說迷了.

    回覆刪除