2007年1月21日 星期日

周日.休息.蒸魚


星期日無事在家
寫稿讀書
早上回公司處理一些文件
中午回家決定去買餸
簡單三個餸
豉椒排骨、蒸鱸魚、上湯娃娃菜


有時候
假日不出街
躲在家中煮飯仔已是最有情趣的事

由於最近我飲食口味需要清淡一點
多吃蒸魚
但在外面吃飯叫蒸魚相當貴
我自己卻無論如何無法蒸得好食
像今天的蒸魚就不夠滑
味道也不算好
究竟如何才能把魚蒸得像飯店般好食呢
似乎是相當高難度的事情啊

8 則留言:

  1. 試吓油鹽水浸啦,先放少許油爆一下一條䓤和二片姜,加大約剛浸過0舊魚的水量,加鹽適量,大火燒滾後放入魚轉中火煮大約十分鐘,不點豉油也可吃,品嚐那種清、鮮的魚味,正﹗怕魚腥可加少許古月粉。

    回覆刪除
  2. 記得睇火
    唔好蒸佢半粒鍾先去食
    20分鍾差唔多架喇 :)

    回覆刪除
  3. 看Size,一般斤多的魚洗淨魚肚內放薑片,盤上又放薑放條魚響上面,開個鑊,放三四碗水,整個架放碟魚上去大火蒸佢十分鐘,d肉咪滑囉。有D人蒸時會放蔥,我就唔鍾意佢蒸完之後變晒色。

    魚整好咪煮熟油,裡面有蒸魚豉油、豉油同少少油,放D蒽絲啊咁淋落去條魚到,香到飛起。

    以前我同阿媽一齊生活時比較多煮飯...現在反而結婚之後無家庭壓力,無人再逼我煮,哈哈

    回覆刪除
  4. 老相識:
    你的方法我一定會試,都是我聞所未聞的知識,謝謝你.

    匿名者:
    我都有問人要蒸幾耐,佢話十分鐘我就信佢.

    陸奧:
    你都好有研究啊!
    我煮飯都係取悅太太,同時自製一些娛樂,到了我這年紀,最簡單的活動可能就是最佳的節目了.

    回覆刪除
  5. 按陸奧的方法做,但係要先等水大滾之後才把魚放進去,這樣只需八九分鐘,當然要視乎條魚肥唔肥身啦,在兩側界兩刀咁就唔使十分鐘就掂啦.另外,若嫌麻煩,蒸好之前半分鐘淋點醬油上去,怕腥的就再淋少少酒上去,盖上盖等半分鐘,就謂之OK啦.

    回覆刪除
  6. 哎呀,酒係蒸魚之前和鹽一齊塗在魚身上的.太耐沒做,唔記得程序.又,也可以放少少糖,咁個汁撈飯都好好味.

    回覆刪除
  7. 大人:
    原來你又咁有研究,不如整餐大家食啦!

    回覆刪除
  8. 我的晚餐通常是水煮西蘭花,如天氣稍涼,會買些墨魚丸,花枝丸,魚腐,娃娃菜之類,用雞粉加開水煮一碢當飯吃。

    試過食水果當一餐,但通常是在下班回家的途中,買個外帶,或索性在外面吃了才回家。

    我雖愛吃,但從來不願花太多時間煮食。工作忙,平日的free time不夠,有時間我寧願用來做自己喜歡的事。

    你的簡單三味,對我來說是盛宴了。

    ~dd2_edge

    回覆刪除