2008年7月16日 星期三

沉迷


呢期最沉迷係狂追八十年代處境喜劇Yes ,Minister,果然名不虛傳,真係值得追,故事講一個新任內閣大臣(類似香港的問責局長)同佢個政治顧問(類似香港的常秘)之間嘅故事,一個空降而來的大臣,辦事以選票為目標,而一個老練嘅文官,事事按章而行,永遠要守護自己個部門唔可以出位出錯,其實每一集都是一場政治角力,也帶出一些運作政府會面對的困難和荒謬之處,老實講,我咁大個人真係未見識過咁有深度嘅處境喜劇,劇中嘅政治爭議同官場鬥法,似乎在任何時間,任何地方都有可能重演,現在每晚睇一集已經成為我嘅睡前節目,我最欣賞那些政客之間尖醱刻薄但又表面容氣嘅對話,有D即刻已經好爆笑,有D仲勁,要諗清楚佢講咩先知佢有幾寸,寸咗人都扮哂無事,對方又吹你唔漲,真係至高境界。

2 則留言:

  1. 多年前買了"Yes, Minister!"的書,不過看到中途就丟下了。
    書很好看,充滿英式政治幽默。當年問責制出台,我也想過再讀這本書。(可惜不知道書放在哪裏!)

    "Yes, Prime Minister!"我就沒有看過了。

    香港的AO有沒有人家的水準?(默)

    回覆刪除
  2. d:
    我也在網上找到此劇的小說版,讀過兩章,日記體的寫法也真的跟電視劇異曲同工,我不知香港的AO有沒有人家的水準,但我生活的城市中,就很難找到有那種機智的人.

    回覆刪除