2018年1月30日 星期二

The End of the F***ing World

呢個世界真係太奇怪,咩事都有可能發生,未到最後又真係唔知結局,但有時又好似電視劇咁所有嘢事前已經寫好劇本,以便相關人士出場演戲。
最近我沉迷煲劇,一不小心就睇哂成季,其實個世界真係要幾荒謬有幾荒謬,有想法嘅人真係會好辛苦,年輕人又要默默吞忍成年人種下嘅苦果,而且眼白白睇住日子過得一日衰過一日,厭世好似變成唯一出路,但其實又唔係真係一條出路。

煲劇期間腦中不停閃現Natural Born Killers嘅情節,總覺得兩者係有關聯。少男少女各有苦處雙雙出走擺脫枷鎖然後浪漫地奔向悲情,結果會點已經唔重要,重要嘅係曾經有勇氣走出去,而且過程轟轟烈烈。

今時今日,真係有好多嘢會令人嬲到講粗口,此劇開宗明義嘅劇名真係深得我心,而且只得8集,每集不超過30分鐘,節奏明快,雖然承載咗好沉重嘅劇情,但導演處理得好爽好有趣,音樂同選播嘅歌都好出色,睇完會好同情呢對年輕人,唔忍心見到佢哋咁絕望。

沒有留言:

張貼留言