2009年12月1日 星期二

瑣碎事


《1Q 84》原來係有d料到,你以為佢悶,佢又唔係悶,仲寫到好似好懸疑咁。但係現在大家睇過咁多東野圭吾同宮部美幸,仲有咩懸疑情節未見過呢?但係村上春樹就係寫到比你感覺到佢唔係咁簡單。咁又有幾唔簡單呢?真係要努力追落去,因為最近比較忙,睇書時間少咗,我仲未睇完第一冊,但係會追落去,追到現在個感覺係好過《海邊的卡夫卡》。唔知我係唔係有偏見呢?

有一日等人期間,我唔覺意睇完咗錢穆本《現代中國學術論衡》,係呀,睇錢穆竟然快過睇村上春樹,分明係有病啦。錢穆d書真係好睇架,呂思勉都好睇架,如果心情唔好,睇完個人就會定d囉,成個民族嘅歷史同你自己個人嘅濕碎事相比,你仲有咩值得睇唔開呢?哈哈哈哈哈,我成日係咁自己呃自己架。

因為唔夠時間又唔夠精神,有時我都唔知d時間應該用嚟睇書定用嚟寫blog,不過個真相係我一有時間就用嚟睇30 rock,呢套美劇唔係真係勁好笑同勁好睇嗰隻,不過好睇在個氣氛輕輕鬆鬆,幾乎每集都係講個女主角遇到勁無奈又勁荒謬嘅麻煩事,佢有時解決到,有時解決唔到,但係佢始終喜歡佢身邊嗰一大班麻煩友,咁幾好呀,充滿正能量呀,我每次睇完都覺得自己怨氣減少咗呀。順便一提,上星期六有條友同我講《宮心計》真係好好睇,睇呢d電視劇佢學到好多做人道理。我只可以話我半秒都未睇過,可能真係錯過咗好嘢!條友仲教我上網睇番,真係好熱心。不過算啦,《大時代》之後我從未認真睇過無線電視劇架,估計我同時代已經完全脫節,但係我真係覺得唔睇無損失囉。


七年前今日,所有親朋好友做人情嚟飲我嗰餐,七年後嘅今晚,我就比大家睇吓我用咩嚟慶祝周年紀念日啦,今晚食得好放肆,不過,一年一次,係應該放縱一下嘅!

5 則留言:

  1. 七年之養!哈哈哈......

    回覆刪除
  2. D0野食影得唔夠光"黃甘甘"
    叫文輝介紹部相機比自己玩啦

    同埋想指教一下
    村上新書買硬皮版好普通版好呢>?

    回覆刪除
  3. JessiCa :
    真係養到肥肥白白.

    尺:
    我個人比較專心,拍拖就拍拖,唔得閒玩相機呀.

    買書方面,因為我會把書隨身帶,所以向來抗拒硬皮版的.

    回覆刪除
  4. 你呢篇文呢~
    簡直好似林狗咁,可以係電台開TALK 講番出黎,
    又有笑位,又有感動位,又有諗野位,
    你真係好鬼計算GA LOR~
    又係咁係度勁乜,超乜...在裝什麼AR?
    XDDDD

    p.s.我都覺得歲月如飛,又美劇,又電影,又讀書,又要HEA>.....
    人生到底有幾多時間卑我汲取呢個世界咁多GE野呢....

    回覆刪除
  5. Jackie :我呢d字字真心架,都唔需要計算啦.

    回覆刪除