2009年10月18日 星期日

盡顯無聊



no country for old men

有人看了這電影破口大罵說看不懂
有著名博客看完戲憤而發佈一隻中指
我比較無聊
之前已看了三次
今日睇第四次
真係覺得好好睇
仲係講唔出點解咁好睇
如果一定要我講一個理由
我會話
成套戲都好靜呀
連槍戰時都無音樂呀幾有型呀
高安兄弟拍這齣兩小時電影
根本就是教育大家要路不拾遺
見到錢都唔好執
越多錢越危險呀
我估我仲會睇第五次架


War of the Worlds
把人家口中的爛片睇足四次己經夠無聊啦
之後惡向膽邊生
再向爛片挑戰
取出War of the Worlds再上一層樓
當年係人都叫我唔好去睇
今日我證明左人地唔鍾意唔代表我接受唔到
我覺得呢套唔失禮呀
經典科幻故事改編
特技成熟
場面震憾
你係都要講合唔合理
係都要追究個主角點解唔死點解唔中鎗
咁就真係無得好講啦(好多人會咁樣睇戲架)
其實睇太空人電影而要講究合理
分明係玩野啦
我好認真咁睇哂套戲
仲覺得當年唔去戲院睇真係走寶

以上文字並非影評
純粹紀錄我今個周日主要活動
盡顯無聊
但我喜歡

沒有留言:

張貼留言