2008年6月13日 星期五

破天.慌 The Happening


自從鬼眼之後
M. Night Shyamalan每有新戲我都會去戲院睇
我喜歡呢條友講故事嘅方法
我喜歡呢種故弄玄虛嘅方式
我喜歡睇佢用低技術扮恐怖扮大件事扮震撼然後觀眾又真係會心寒
我自己叫呢d做偷雞
但每次見到黑夜先生偷雞成功我都心服口服
上次他禍水玩童話故事又跟鬼眼暗中對話其實玩深咗玩大咗
我諗好多人都睇唔明
不過我見佢用d咁流嘅道具搞個咁搞鬼嘅故事
其實係好有創意
呢齣新作The Happening
玩恐怖
玩驚嚇
玩死得人多
而且今次玩得簡單易明
一開場就埋牙入正題
幾分鐘之間就係咁死人
然後先慢慢帶出d訊息
我覺得導演今次可以收復失地啦

當然
佢都係會扮勁
都係會偷雞
都係有故技重施
不過用扮得夠似偷得巧妙故技重施得合理
我鍾意呢d用腦嘅刀仔鋸大樹
唔係次次千軍萬馬大聲嗌扮激情先係勁嘅
片中男主角Mark Wahlberg都做得幾好
上次佢在Shooter由頭打到尾都幾討好
今次扮教師又真係幾斯文
同之前嘅硬漢形象好唔同

沒有留言:

張貼留言