2008年2月24日 星期日

新生代35期



出了新的一期

見到就買本啦

澳門嘢

健康嘢

真心嘢

你唔買都唔緊要

幫手同朋友講聲

叫人買

需要大家支持

我講真架

5 則留言:

  1. ^^我買左la
    一見到小肥就買了,
    做封面的果然有商業頭腦..

    回覆刪除
  2. 是澳門人果然支持澳門歌手吧!

    回覆刪除
  3. heyhey~~寂然,
    sory ar....你那篇關於最新一期介紹新生代的文章, 我不問自取, post 了在我的blog 內, 唔知道依家先話你知, 怕唔怕遲左~~=p
    but 都想話番卑你知....soryy if i hv done anything wrong ....or if u mind, i can delete it.....

    回覆刪除
  4. 溫柔的風:
    妳是看到我的告示吧,但那不是衝著你而來的,我還多謝你為我們宣傳呢!真的不要緊.
    因為之前有人用的其他文章在別的地方亂貼,又有人把我的文章當成自己的,我唯有出個告示,我也是善意的,不想任何人覺得不舒服.

    回覆刪除
  5. hahah...
    我也是為自己宣傳jeh~~~~ =p
    lol~~

    回覆刪除