2010年3月15日 星期一

上facebook真係搵到朋友


人生的際遇真的很神奇。

1990年,我跟一位好友L因一點小事而互不理睬,之後各行各路,之後沒再聯絡,之後彼此都沒有了對方的音訊,之後,就過了20年。

2010年,我有一位認識了廿多年的好兄弟失驚無神登記了facebook,好兄弟的老友刊出了一張他的舊照,幾日前,L和我因不約而同看到好兄弟的照片而在facebook上遇見對方,於是,20年沒有談話的朋友在網上,重新成為“朋友”。

20年,別以為很長,其實真的很快就過去了,但我上一次跟她談話時,我們都還未成年(我甚至還不知道自己日後會長期寫作,會改個筆名叫寂然),誰會料到這兩個人再次談話時,竟會在20年之後?

20年來我寫過各種各樣的故事,想不到自己的故事也會有如此戲劇性的一幕,我很滿意這樣的一個情節,互聯網厲害的一面,真的令人意想不到。

上facebook真係搵到朋友,我唔信都唔得。

3 則留言:

  1. 我都有類似有你情況
    但只係十年~!無廿年咁勁!

    回覆刪除
  2. 經過今次再遇時件, 我覺得楊過等小龍女十六年其實都唔係好耐啫, 廿年...竟然眨吓眼就過O左. 哈哈! 雖然話澳門細咋, 但係畢業咁多年以O黎, 有好多同學真係一次都未見過, 出O黎社會做O野後, 雖然都識到一O的知心友, 但係人越大, 戒心越大, 你對人好, 人O地以為你有企圖, 想識個朋友又真係談何容易, 所以今次再遇, 我係特別珍惜!

    回覆刪除
  3. 尺:
    我今日讀林蕙前輩的文章,她跟朋友睽違五十年都能再見,那是更奇妙的事呢!

    Tianna :

    好多同學都的確係失散咗,以為會畢業後會再見,其實是很難的.

    回覆刪除